Shop Mobile More Submit  Join Login
Cake for Mario 2006 by therealsuperhappy Cake for Mario 2006 by therealsuperhappy
Cake for Mario:
Submitted: Sep 30, 2003
Comments: 93
Favourites: 227
Views: 7,873
Downloads: 12,439
DELETED

Re-upped for a new generation.

[link]
Add a Comment:
 
:iconriniasher64501:
Riniasher64501 Featured By Owner Nov 14, 2011  Hobbyist
the picture does not worn for me anymore
Reply
:iconcrazy4kirby:
crazy4kirby Featured By Owner Sep 20, 2010  Student Traditional Artist
When a Mario game is rated M, then he'll make his move. XD

Nice job!
Reply
:iconc10ckw0rk:
C10ckw0rk Featured By Owner Sep 14, 2010
lol zero punctuation
Reply
:icontravisbickle4wilykit:
TravisBickle4WilyKit Featured By Owner Sep 2, 2010  Hobbyist Digital Artist
XDD
Reply
:iconlilmizzkrazie:
lilmizzkrazie Featured By Owner Jun 13, 2010
lol, Mario needs to make the move. normally girls make the first move as the boy might be shy and/or normally expecting them too...
Reply
:iconmelody44637:
Melody44637 Featured By Owner Apr 1, 2010
"I do not know mabey he is gay."
Reply
:iconirockthousuck:
iROCKthouSUCK Featured By Owner Dec 15, 2009  Hobbyist General Artist
LOL!!!!!!!!!!!xD
Reply
:icondeadrock258:
deadrock258 Featured By Owner Nov 28, 2009
I know a comic that actually deals with the "princess = another castle" thing first situation is abother castle-
[link]
and here something about the cake-
[link]
VG Comics is hilarious
Reply
:iconsynthetic-xlora:
Synthetic-Xlora Featured By Owner Sep 20, 2009
Lol! "Beats me, maybe he's gay?" Peach is so dumb hahahah. XD

Anyways, truly epic. :+fav:
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Sep 19, 2009
Lol exlltcent comic
Reply
:iconneosun7:
Neosun7 Featured By Owner Aug 31, 2009
Wonderful! Poor Mario! But such a great comic! The last panel is my favorite!
Reply
:iconpouchnoubout:
pouchnoubout Featured By Owner Aug 17, 2009  Student Digital Artist
Super niiiiiice!!That not surprise my than this comic have 2226 favourite(including me).Nice work!
Reply
:iconpeachpoppins:
PeachPoppins Featured By Owner Jul 31, 2009  Student Traditional Artist
soooooooooooooo funny
Reply
:iconhumanoidtaifun:
HumanoidTaifun Featured By Owner Jun 21, 2009
Hm, the style reminds me of the webcomic Girlyy.

Great art, monsieur!
Reply
:iconhumanoidtaifun:
HumanoidTaifun Featured By Owner Jun 21, 2009
Okay, saw that link. Now I feel stupid. :D
Reply
:iconbutterfly567:
Butterfly567 Featured By Owner Jun 8, 2009
Mario wants Peach, not cake!

Cool pic.:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Reply
:icontotal-tortilla:
Total-Tortilla Featured By Owner May 23, 2009  Hobbyist Artist
I've just realized that this was the very first picture I have ever favorited on DeviantART.
And I feel that it was a good first choice ;)
Reply
:iconsharpace:
SharpAce Featured By Owner Apr 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
Ahaha! It's a mystery!

Well, done coloring! I don't think I've seen colors like those be used that way in a long while! Great humor and great look to it! Win-win! Haha
Reply
:iconkamexchan:
KameXchan Featured By Owner Mar 26, 2009
Lmao, it's sooo funny :XD:
Reply
:iconpeachgenial:
peachgenial Featured By Owner Mar 23, 2009
its cool comic
Reply
:iconsupasmashsketcher:
SupaSmashSketcher Featured By Owner Mar 3, 2009
"Maybe he's gay!" LOL Great comic!
Reply
:iconsupasmashsketcher:
SupaSmashSketcher Featured By Owner Mar 3, 2009
"Maybe he's gay!" LOL Great comic!
Reply
:icondoodlz7:
Doodlz7 Featured By Owner Feb 16, 2009
whens mario gonna realise the simple truth? THE CAKE IS A LIE!!!
Reply
:iconmichelle77:
michelle77 Featured By Owner Feb 1, 2009   Traditional Artist
yay for cake!
Reply
:iconfoxeaf:
Foxeaf Featured By Owner Jan 24, 2009  Student
game over.

:lmao: nice comic xD
And nice cake *w*
Reply
:iconchokogotchi:
Chokogotchi Featured By Owner Jan 18, 2009  Hobbyist Digital Artist
Oh my god Peach ...

Stop with the cake!
Reply
:iconstardust4ever:
stardust4ever Featured By Owner Jan 8, 2009
My friend Clay and I always thouht that was the cheeziest line ever in a video game,

"Dear Mario, Please Come to the Castel; I have backed a delisciousl cake foe you"

.......70 stars and one big bowser firght later......

"Let's bake a delicious cake - for Mario!"

So that's all he gets - a kiss on the nose and cake.....Better luck next time, Mario!
Reply
:iconstuperdan:
StuperDan Featured By Owner Jan 3, 2009
I was hopin' for some Peach hopping out of said cake, but humor is just as good. wooo
Reply
:icondeeposbox:
deeposbox Featured By Owner Nov 2, 2008
ahaha... so clever and funny : )
Reply
:iconrevorger:
revorger Featured By Owner Sep 19, 2008
the cake is not a lie?
Reply
:iconmaxmaster1990:
Maxmaster1990 Featured By Owner Jul 31, 2008  Hobbyist Digital Artist
aybe he is.. who the fuck knows¿
Reply
:iconscrubsrotinaj:
ScrubsRotinaj Featured By Owner Jul 8, 2008
I always wondered what's up with her and cake.
Reply
:iconprincesspeach4eva:
PrincessPeach4eva Featured By Owner May 26, 2008  Hobbyist General Artist
hahah i love it :love:
Reply
:icongeneral-radix:
General-RADIX Featured By Owner May 26, 2008
Poor Peach...she\'s too innocent to get the hint.
Reply
:iconmileymontana12:
Mileymontana12 Featured By Owner May 17, 2008
lol
Reply
:iconcopchase:
copchase Featured By Owner May 16, 2008
Best Mario comic ever!XDDD
Reply
:iconfatebreakker:
Fatebreakker Featured By Owner May 10, 2008
The cake. It's a lie.
Reply
:iconsheefo:
sheefo Featured By Owner May 5, 2008  Hobbyist General Artist
hahahaha that is way hilarious man, great work :D
i'm a check your gallery
Reply
:icontwilightnul:
TwilightNul Featured By Owner Apr 25, 2008
So very, very true.
Reply
:iconsmash-sphax:
SMASH-Sphax Featured By Owner Apr 9, 2008   Digital Artist
XDDD This is hilarious. great drawing style, too.
Reply
:iconimtherealfatman:
imtherealfatman Featured By Owner Apr 4, 2008
LMAO!!! CAKE!!
Reply
:iconthepromiser7890:
thepromiser7890 Featured By Owner Apr 2, 2008
hey... ive read this comic before...but it wasnt like that...it was in black & white
Reply
:iconskillustrate:
skillustrate Featured By Owner Mar 28, 2008  Hobbyist General Artist
I'd eat her cake, if you know what I mean...
Reply
:iconvinnycrow:
VinnyCrow Featured By Owner Feb 21, 2008   General Artist
I've thought about this before, too! >XD Very nice job.
Reply
:iconlmodesto:
LModesto Featured By Owner Feb 12, 2008
Oh yes, even two years later, it's still hilarious.


And you color too well for my own good. Yes, mine. And everyone whose coloring is no match for your work. Oh well, gotta keep rollin'. (not sure what that means either)
Reply
:iconbiggysix:
Biggysix Featured By Owner Feb 7, 2008
I think it was this comic that had me looking for your web page. You have great style.
Reply
:iconcrazybatlady:
CrazyBatLady Featured By Owner Jan 26, 2008  Hobbyist General Artist
Maybe you should steer AWAY from the cake method, Peach...
Reply
:iconugtpwnd:
ugtpwnd Featured By Owner Feb 4, 2008
or use it in a different way. [link]
Reply
:iconcrazybatlady:
CrazyBatLady Featured By Owner Feb 5, 2008  Hobbyist General Artist
:lmao:
Reply
:iconwildrook:
wildrook Featured By Owner Jan 22, 2008
I always thought the cake was a lie...

Oh wait. I'm thinking about Portal.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 6, 2006
Image Size
563 KB
Resolution
700×2150
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
60,413 (1 today)
Favourites
2,125 (who?)
Comments
339
Downloads
6,311
×